Nominalizări si Alegeri Top School la N.V.KARPEN (UPDATE)

În urma parcurgerii etapelor de selectie a celor mai apreciati elevi si profesori, au fost nominalizati urmatorii care vor putea fi votati JOI 10 MAI intre orele 8:00 si 14:00
TOP TEACHER:
1. ȘOVA SIMONA
2. CHIRIAC SIMONA
3. ENEA MAGDALENA
4, BUTUC DANIELA
5. GURLUI ANCA
6. ARDEI MIHAI
7.BERECZKI IOANA
8. ILCOȘ GHEORGHE
9. BACIU GHORGHITA
10. COSA MARIA

TOP STUDENT
1.LAZĂR RĂZVAN – 11 B
2.PEREDELCU PETRU -12 H
3. ALEXANDRESCU ADRIAN -9 B
4.COZMA CĂLIN – 12 B
5.MEREUȚĂ ALEXANDRA – 11 F
6. CIOINEAG IOANA – 11 F
7. GEANGU ANDREI – 12 E
8. MIRĂUȚĂ ROMULUS – 9 I
9.(NUMAR EGAL DE VOTURI):
MOSCU RADU – 9 C
VITA ALEXANDRU – 10 A
BUCĂTARU GEORGE – 10 H
MIHĂILA VLAD – 11 D
ANASIE ELENA – 12 C
DADUT ANDREEA – 13 J

Felicitari tuturor nominalizatilor si mult succes !

Mai jos va sunt prezentate etapele si criteriile pe baza carora au fost alesi pretendentii titlului de “Top Student” respectiv “Top Teacher”:

La vot au participat 940 de elevi;

ETAPE:

Etapa 1 :

O echipa de 12 elevi (Membri ai Consiliului Scolar al Elevilor si elevi colaboratori) din cadrul colegiului au elaborat criteriile obiective pe baza carora s-au derulat toate etapele si procedurile de selectare si votare a celui mai bun elev si a celui mai bun cadru didactic;

Etapa 2:

Elevii colegiului au fost informati cu privire la procedura de derulare a concursului “TOP SCHOOL” iar criteriile de selectie privind elevii si cadrele didactice, cat si metodologia concursului au fost afisate la avizierul claselor (2-6 aprilie – Saptamana Altfel)

Etapa 3:

SELECTAREA CELOR MAI APRECIATI 10 ELEVI DIN SCOALA

Procedura de selectie:

Etapa 3.1.

Elevii, pe baza buletinelor de vot interne (realizate de scoala) au ales un singur elev din clasa lor care corespunde cel mai bine criteriilor stabilite pentru acest concurs.

 

Etapa 3.2.

Cei mai apreciati 42 de elevi (din fiecare din cele 42 de clase ale colegiului) au fost supusi unei selectii de catre profesorii de la clasa lor, dupa urmatorul criteriu de principiu:

– Un profesor care, de exemplu, are pana la 8 clase la incadrare, a avut dreptul sa aleaga 1 ELEV din cei nominalizati de la clasele la care preda.

– un profesor care, de exemplu, are 9 -14 clase la incadrare, a avut dreptul sa aleaga 2 ELEVI din cei nominalizati de la clasele la care preda.

– un profesor care, de exemplu, are 15 -21 clase la incadrare, a avut dreptul sa aleaga 3 ELEVI din cei nominalizati de la clasele la care preda.

IN FUNCTIE DE NUMARUL DE VOTURI ALE PROFESORILOR OBTINUTE, AU FOST SELECTATI PRIMII 10 ELEVI  DIN SCOALA.

Etapa 4:

SELECTAREA CELOR MAI APRECIAT E 10 CADRE DIDACTICE DIN SCOALA

Procedura de selectie:

Etapa 4.1. S-a stabilit, pe baza incadrarii cadrelor didactice, clasele la care fiecare cadru didactic preda;

 

Etapa 4.2. Elevii, pe baza buletinelor de vot interne (realizate de scoala) au avut posibilitatea sa aleaga un singur cadru didactic care preda la ei la clasa,regula de baza fiin aceea ca elevul nu a avut voie sa isi voteze dirgintele ;

OBS: Votarea cadrelor didactice s-a facut cu urna mobila (o singura urna mobila pe scoala)

 

Etapa 4.3 Numararea voturilor si selectarea profesorilor apreciati

Ex: Un cadru didactic preda la 632 elevi.

Acest numar, daca va corespunde cu numarul de voturi dat de elevi in etapa anterioara, va fi transformat in procentaj si va reprezenta ….100%.

Deci, daca un cadru didactic va preda la 632 de elevi si va primi 632 de voturi … voturile vor fi traduse in procent de 100%;

Daca va primi 450 voturi … voturile vor fi intr-un procent de 71.20%. ETC.

IN FUNCTIE DE PROCENTUL OBTINUT, AU FOST SELECTATE PRIMELE 10 CADRE DIDACTICE DIN SCOALA.]

Etapa 5:

Cele 10 cadre didactice si cei 10 elevi urmeaza sa fie votati de catre toti elevii colegiului, pe baza buletinului de vot extern.

Primii 3 elevi si primele 3 cadre didactice vor fi  premiati de catre Asociatia Eurocivica si vor trece la etapa judeteana a concursului.

CRITERII:

CRITERII ELABORATE DE MEMBRII C.S.E. ( SI ELEVI COLABORATORI)

 PENTRU EVALUAREA SI SELECTAREA CELOR MAI APRECIATE

CADRE DIDACTICE IN VEDEREA PARTICIPARII LA

 CONCURSUL  “TOP SCHOOL – TOP TEACHER 2012”

 

1. ANALIZA ACTIVITATII DE PREDARE- INVATARE

1.1. Asociaza notiunile teoretice ale lectiei cu exemple din viata reala

1.2. Ofera suficient de multe exemple clare si sugestive

1.3. Are un discurs, o argumentatie motivanta, atractiva (starneste interesul elevului)

1.4. Lucreaza diferentiat -atat cu elevii buni  cat si cu elevii mai slabi, astfel incat fiecare elev sa isi dezvolte  maximal potentialul

1.5. Utilizeaza mijloace multimedia (calculator, videoproiector) si le valorifica in exemple / explicatii sugestive

1.6. Integreaza in lectie noutati din literatura de specialitate / din domeniu

1.7. Ofera pe parcursul / la finalul lectiilor un feed-back atractiv (afla daca elevii si-au insusit cunostintele intr-un mod relaxant, atractiv – ex: joc de rol, fise de lucru etc.)

 

2. ANALIZA ACTIVITATII DE EVALUARE

2.1. Evalueaza elevul pe baza cunostintelor si competentelor demonstrate de elev, evitand criteriile subiective ca: “este cuminte”, “este bun la invatatura”, “face pregatire cu mine” etc.

2.2. Anunta evaluarea din timp, pentru a da sansa elevului de ase pregati corespunzator

2.3 Evalueaza elevul prin metode diversificate: teste, proiecte (individuale si de grup), referate pe subiecte interesante

2.4. Probele de evaluare au criterii /grile de notare clare, explicite si sunt cunoscute de catre elev

2.5. Probele de evaluare recapitulative vizeaza un numar rezonabil de notiuni si cunostinte (un numar rezonabil de capitole/ lectiI)

2.6. Probele de evaluare pun accent pe creativitatea elevului

2.7. Evaluarea facuta de profesor motiveaza elevul spre progres, il ajuta sa evolueze (evita criticile demoralizatoare si pune accent pe punctele forte ale elevului)

 

3. ANALIZA COMPORTAMENTULUI SI ATITUDINII FATA DE ELEV / CLASA

3.1. Are o comunicare pozitiva si motivanta cu elevii (ii incurajeaza, ii lauda si evita jignirile sau criticile neconstructive)

3.2. E tolerant si intelegator, explicandu-le elevilor pe un ton calm, civilizat, ce nu au inteles din notiunile predate

3.3. Destinde atmosfera cu scurte momente de relaxare/ umor

3.4. Isi respecta cuvantul dat in fata elevulu sau a clasei

3.5. Are un limbaj civilizat si respectuos fata de elevi si colectivul clasei

3.6. Trateaza cu aceeasi unitate de masura elevii, fara a crea diferentieri  neconstructive intre ei (ex: diferentieri pe criteriul “cuminti- obraznici” / “ buni la invatatura-slabi la invatatura” etc.)

3.7. Comportamentul la clasa nu este influentat de probleme personale sau de alta natura, care nu au legatura cu   activitatea de predare- invatare

 

CRITERII ELABORATE DE MEMBRII C.S.E. ( SI ELEVI COLABORATORI)

PENTRU EVALUAREA SI SELECTAREA CELOR MAI MERITUOSI  ELEVI

IN VEDEREA PARTICIPARII LA  CONCURSUL  “TOP SCHOOL- TOP STUDENT 2012”

 

CRITERII ELIMINATORII

– Are nota 10 la purtare pe sem  I  a anului scolar 2011 – 2012

– Media pe sem I a anului scolar 2011 -2012 este de minim 7,50

 

CRITERII DE SELECTIE

1. ANALIZA ACTIVITATII IN TIMPUL ORELOR DE PREDARE- INVATARE –EVALUARE

1.1 Este punctual la ore

1.2 Participa activ si constant la ore – ofera raspunsuri si argumentari  corecte, logice si chiar originale

1.3. Manifesta curiozitate fata de cunostintele noi predate, punand intrebari si solicitand explicatii suplimentare

1.4. Ofera raspunsuri la ore care dovedesc existenta unui bagaj suplimentar de cunostinte (o documentare suplimentara in timpul liber la materiile din programa scolara si nu numai)

1.5. Ofera raspunsuri care dovedesc o invatare logica (nu este bazata doar pe simpla memorare mecanica a continutului lectiei)

1.6. Vine cu initiative sau solutii de imbunatatire a activitatii la clasa

 

 

2. ANALIZA ATITUDINII FATA DE COLEGI SI CLASA

2.2. Are un comportament si un limbaj civilizat si respectuos fata de colegi si profesori (nu jigneste, asculta si respecta parerile celorlalti)

2.3. Ajuta colegii in efectuarea sau intelegerea lectiilor / temelor (Obs: daca ii lasa sa copieze tema, nu inseamna ca ii ajuta cu adevarat; deci un astfel de comportament nu se incadreaza criteriului 2.3)

2.4. Este sociabil, tratand pe toti colegi la fel  ( nu face diferentieri neconstructive pe criterii subiective –ex: “sunt cuminti-obraznici”  “sunt buni la invatatura – slabi la invatatura”, “sunt din mediul rural – sunt de la oras” etc.)

2.5. Manifesta spirit de echipa in sarcinile scolare si extrascolare in care se implica

2.6. Este responsabil si se achita onorabil de sarcinile pe care si le asuma

 

 

3. ANALIZA IMPLICARII SALE IN  ACTIVITATI EXTRASCOLARE

3.1.Este implicat alaturi de colegi / profesori in activitati extrascolare diverse

3.2. Are initiative personale in a desfasura activitati extrascolare individuale / cu clasa care sa-l dezvolte personal, social si profesional.

strong

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

Leave a Reply

Powered by WordPress | Designed by: Free WordPress Themes | Thanks to WordPress news theme, WordPress magazine theme and Premium WordPress Themes
FIB
Certificat Web